2.místo v U23 a 7.celkově na ČP v Blatné

 

Ve čtvrtek 16.května jsem jel  v Pardubicích tradiční ,,kriťák"  Memorial Josefa Křivky,letos již 38.ročník.

Jelo se na 50okruhů-celkem závod měl 75km,v každém pátém okruhu velká bodovačka 5-3-2-1 a za průjezdy 2-1bod.  

Prvních čtvrtinu závodu jsem byl schopný  špurtovat  ale poté už jsem se nedokázal prosadit.

Závod vyhrál Alois Kaňkovský z Dukly Praha.

 

 

 

 

V sobotu závodní program pokračoval českým pohárem v Blatné. Jelo se 11okruhů dlouhých 15km,celkem 165km.Na okruhu byli dva kratší kopce,ale balík nedokázaly roztrhat. Od začátu závodu na čele jela Dukla Praha,potom odjeli dva závodáci-Rakušan Püll z RSC Amplatz, který si společně se Skálou z ČEZ Cyklo Team Tábor vypracoval až 3 minutový náskok.V 8.okruhu byli dojeti. Následně  začli velmi ostře nastupovat kluci od nás a odjel Zechmeister s Hudečkem,kteří si vyracovali 30s náskok,ale byli dojeti. Já jsem se už soustředil na špurta.Který mi moc nevyšel,byl jsem zavřený po lévé straně a jenom posledních 100metrů jsem mohl špurovat,i tak 7.místo celkově a 2. v U23 není špatný.Z pravé strany špurtoval kolega Maňoušek a byl celkově 4. a 1.v U23. 8.celkově Tomáš Bucháček.

 

O víkendu 25.-26.května mě čeká velmi důležitý  Závod Míru U23,který se jede v Jeseníkách.

Začíná se horskou časovkou na 2km, odpoledne etapa na 115km, a v neděli velké fnále,etapa 150km a 3100m nastoupaných.

 

 

 

výsledky: https://www.ceskysvazcyklistiky.cz/files/vysledky/21_v130517-blatna.pdf

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist