Běžecký závod XC v Kutné Hoře a moje velká krize..

V sobotu jsem jel už 3.závod českého poháru na bajkách v xc. Letos se už nejelo u chrámu sv.Barbory,kde bývala pěkná technická trat,ale okruh byl ,,namotán,, v odlehlém lese u plaveckého areálu.Trat totálně cyklokrosová,bez větších technických pasáži,ale s ohromnými kopci a pro diváky nedostupná.

Hlavně v pátek pršelo tolik,že při projíždení na trati se nic nedalo vyjet,a sotva sjet. V sobotu to už bylo jinačí,trochu trat vyschla a ještě ji mladší kategorie vyjezdili, takže se běhali pouze 2kopce a pár brdků.

Na cyklistických závodech opravdu nevídaná věc,když se někteří závodníci před závodem šli v teniskách rozbehat :-))

 

Od startu,co se zabočilo do lesa,tak se ihned běželo.Z první řady s číslem 6,jsem bežel co to šlo..ale furt sem se prosýval dozadu.

V prvním okruhu jsem se pohyboval okolo 30místa. Nakonec jsem to dobojoval na 25.flek,a průběžně jsem se propadl ze šestého na deváté místo.

Nevím proč,ale prostě to dneska nešlo,prožil jsem si fakt velkou krizi a nestačil jsem tempu ostatních. a taky běžec fakt nejsem :)

Příště v Aši už to snad bude good :)

Instagram

 

TOPlist