Bíteš, Kyjov a Jevíčko - GO! české poháry

 

V sobotu 6.dubna odstartoval GO!český pohár závodem Brno-Velká Bíteš-Brno.Na tento závod jsem se těšil,jelikož to je legendární česká klasika,která měří 143km. První část závodu pro mě byla nejtěžší,první kopec na premii mě hodně bolel a v další části závodu jsem se cítil už lépe.Další náročné kopce roztrhaly peloton a v předu zůstalo cca 60závodníků,kde jsem nechyběl ani já. Závod  nově okořenily dva kopcovité okruhy s cílem  na kopci v Kohoutovicích. Tam se také rozhodoval závod a více sil,než na 35.místo jsem neměl. Dojel jsem se ztrátou 46vteřin  za vítězem Milanem Kadlecem z Dukly Praha.

 

Výsledky (143 km): 1. Milan Kadlec (CZE) ASC Dukla Praha +3:22:06, 2. Pavel Boudný (CZE) Česká spořitelna – Specialized +0:00, 3. Kristofers Racenajs (LAT) Latvia national team +0:01, 4. Jaroslav Kulhavý (CZE) Specialized Racing XC +0:03, 5. Martin Hunal (CZE) AC Sparta Praha +0:05, 9. Tomáš Bucháček (CZE) +0:13, 11. Stanislav Kozubek (CZE) +0:14, 14. Jiří Hudeček (CZE) +0:15, 22. David Dvorský (CZE) +0:26, 31. Jiří Polnický (CZE) +0:38, 35. Tomáš Kalojíros (CZE) +0:46, 36. Tomáš Zechmeister (CZE) +0:47, 42. Tomáš Danačík (CZE) +0:59, 48. Josef Maňoušek (CZE) +4:11, Josef Hošek (CZE) DNF – všichni Bauknecht Author

 

 

 

 

20.dubna pokračoval český pohár závodem v Kyjově, kde se závodí na kopcovitém okruhu a fouká tam silný vítr. Jelo se 9 okruhů a celkem 140km.

Závod zkvalitnily polské,slovenské a rakouské kontinentální týmy, odstartovalo 172závodníků.

 Od startu se jelo vysoké tempo,spousta nástupů  ze strany polského týmu BGZ Bank. Na silném větru se balík v přibližně 3.okruhu  rozdrobil na skupiny a já zůstal v té zadní a byl to boj.. Závod jsem 2okruhy před cílem  bohužel nedokončil. Nejelo se mi dobře.. :(

Od nás z týmu byl nejlepší  na 4.místě Tomáš Bucháček.

 

Výsledky Muži Elite (140 km): 1. Lukasz Bodnar (POL) Bank BGZ 3:49:23, 2. Dariusz Batek (POL) Bank BGZ +0:00, 3. Pavel Boudný (CZE) Česká spořitelna Specialized +2:04, 4. Tomáš Bucháček (CZE) Bauknecht Author +2:06, 5. Pawel Cieslik (POL) Bank BGZ +2:06

 

 

 

 

Třetí závod GO! českého poháru se jel 27.dubna v Jevíčku. Zvlněný okruh s jedním kopce přes Křenov a technickým sjezdem do cíle, se jel 7x a celkem to bylo 140km. Od startu jsem se cítil super,nohy dobrý a jelo to. Byl jsem  aktivní, hodně nastupoval a v pátém okruhu jsem byl odjetý  v úniku ve složení: Sisr z Dukly, Chlupáč z Favoritu, Krotký ze Sparty, Stöhr z Prostějova. Únik neměl ale dlouhé trvání a byli jsme dojeti.

Následně nastoupil kolega z týmu  Josef Hošek a spolu sním odjeli Hunal-Sparta, Sisr-Dukla, Chlupáč-Favorit. Vypracovali si minutový náskok, ale okruh do cíle byli dojeti. V posledním kopci před cílem jsem už neměl sílu na to jet vpředu a odpadl jsem. Nakonec to dalo l 41.místo  se ztrátou 1,5minuty na vítěze, kterým se stal ve spurtu balíku Alois Kaňkovský z Dukly Praha. Nejlepší z týmu dojel 6. Josef Maňoušek  3. v U23.

 

 

 

Celkové výsledky (140 km): 1. Alois Kaňkovský (CZE) Dukla Praha 3:37:29, 2. Milan Kadlec (CZE) Dukla Praha +0:00, 3. Tomáš Medek (CZE) AC Sparta Praha +0:00, 4. Petr Hampl (CZE) TJ Favorit Brno +0:00, 5. Martin Hebík (CZE) CK Příbram +0:00, 6. Josef Maňoušek (CZE) +0:00, 11. Tomáš Bucháček (CZE) +0:00, 14. Jiří Polnický (CZE) +0:00, 19. David Dvorský (CZE) +0:00,20. Tomáš Danačík (CZE) +0:00, 22. Tomáš Zechmeister (CZE) +0:00, 23. František Paďour (CZE) +0:00, 37. Josef Hošek (CZE) +0:33, 41. Tomáš Kalojíros (CZE) +1:36, 44. Jiří Hudeček (CZE) +1:36 – všichni Bauknecht Author  

 

 

 

Instagram

 

TOPlist