Český pohár MTB XC Bedřichov

V sobotu jsem jel 2.závod xc českýho poháru na bajkách v Bedřichově.V pátek při rozjetí na trati jsem si napiloval trat a taky po dlouhý době jsem se rozvěsil na takovém primitvním prdečku-sjezdíčku :-)) a přelítl jsem řidítka a kolo elegantně pověsil na vedle vztyčený kolík..:-)) jak kdybych chtěl štělovat šaltr :-)) 

 

Okruh spíše cyklokrosový,s krátkými průdkými kopci po louce, v zadní části okruhu tempařina po šotolině a v centru závodu ,pěkný technický pasáže.

Závod vypsán na 6okruhů+zaváděcí kolo. Start z první lajny mě vyšel na jedničku,Zaváděčku jsem odvodil na prvním místě a v prvním okruhu jsem jel v trojčlené skupince s pozdějším vítězem Vastlem a druhým Martinem Stoškem,oba ze spořitelny SG.

Druhý okruh vypadal stejně a stále jsem se držel vpředu.Od 30minuty ale šel muj výkon dolu. A začal jsem se propadat. Jezdli jsem ve skupině o 4.místo,ale poté jsem chytil menší díru kolem 10vteřin .poté jsem jel  už totálně na hraně abych skupinku dojel ,a v jedné z technický pasáží jsem to přepískl s rychlostí a neštastně jsem spadnul a narazil si klíční kost a rameno,šel jsem přímo na hlavu a nebýt toho,že jsem přes zimu nazvedal stovky tun železa tak by asi nevydržela a křupla.. naštěstí ne a mohl jsem pokračovat.Okruh před cílem jsem opět spadl,ale v jiním místě :)  V posledním kole mi došly totálně síly a předjelo mě dalších několik závodníků a závod rozjetý na bednu jsem dokončil na 9.místě a 6.místo mi patří v průběžném pořadí :-)

 

Příští závod je za týden V Kutné hoře2.6.  a hned druhý den3.6. jedu Silniční sudety :)

 

 

Očista po závodě 

 

 

Instagram

 

TOPlist