Český pohár na silnici Dobrovice, premiérové vítězství

V neděli ,1.července jsem jel český pohár na silnici v Dobrovici u Mladé Boleslavy. V sobotu jsem si dal na rozjetí bajkový maraton krkonošák,2:15h na průměrných 179tepech,takže skvělý    rozjetí :-))

 

Silniční okruh byl poměrně náročný. Ihned po startu se začlo stoupat do kopce,který měl 2,5km s průměrem 4%.Přibližně uprostřed byl berg jak v Belgii, po kostkách,který byli fakt hnusný,měl 11% ,pak se to srovnalo a pak ještě jednou zvedlo.Potom se sjíždělo technickýcm sjezdem ,v další vesnici byl úsek s kostkama,dále dlouhá rovina na větru a mírný stoupání k cíli,taky proti větru.

 

Na startu se sešla kompletní česká špička vč. aktuálního mistra čr a také závodníci z Ruska. První okruh byl takový vlažný,zabudoval jsem se skoro na chvostu balíku.moc se nejelo,občas někdo nastoupil.Průměr okolo 40kmh,tepovka hluboko ve vytrvalosti :)

 

Druhý okruh byl o hodně rychlejší.Balík se v kopci zredukoval ale ze sjezdu to bylo všechno sjeté.Když byl čas,tak koukám na computer kolik je stupnů,bylo 35 ! 

 

Ve třetím okruhu se začíná pořádně závodit. Ve stojce na kostkách kde byla prémie se jede na doraz.Zůstává nás približně 10lidí,nejvíc lidí tam má Uničov a to 3 závodáky. Točímě koloč až přibližně dva kiláky před pásku. Zrovna fouká zleva jedem na terezínu,zrovna přišla řada na mě,jede se mi dobře,tak za to beru a zkouším jak na tom jsou ostatní.Zamnou jede Michael Vakoč z Dukly Praha,za náma se skupina rozpadá,chvíli se střídáme,potom zvolníme.Super,4lidi odpadli a už nás je jen 6 :) 

 

Ve čtvrtém okruhu se jede v kopci vysoké tempo a v bergu na kostkách se ještě zrychluje až na doraz. v další části okruhu se pravidelně točíme na špici a projíždíme v 6lidech do posledního kola.

 

5.závěrečný okruh se jede hlavně v tempu,velmi vysokém.Žádný nástupy,pravidelné střídání na špici,docela fouká,jede se terezín. 

Střídáme až kilometr před cíl.Trochu jsem to tušil,ale jako poslední jsem vystřídal já,a mě už nikdo vystřídat nechtěl. Takže si za sebou vezu 4lidi,hodně silný závodáky.Jedu ze strany na stranu,využívám celou šířku silnice,fouká proti. 4x měním stranu,je to jako hra kočky s myší :-) v tu chvíli se musim zasmát a naposledy se otočim,zamnou je nalepený Vakoč. 250metrů před cílem řadim o 3pastroky těžší a začínám špurtovat,dávám do toho vše. Ještě se stíhám otočit,ale mam náskok přibližně 5metrů,možná trochu víc :) 

 

Zvedám ruce,vyrál jsem. 2.dospurtoval mistr čr z minulého týdne v Púchově Michal Kukrle(tj Uničov), 3.Fiala(Mapei cyklo Kankovský), 4-5 ted nevím přesně ale byl to Vakoč(dukla Praha) a Schlegel (faorit Brno, mistr čr v časovce z Púchova)

 

...abych nezapoměl,tak na  výkonu má velkou zásluhu otecko,který mi podával občerstvení a hlavně pití,to byl základ úspěchu.. Nepiješ-nežiješ :-) 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist