Český pohár na silnici Třebušín

Druhý závod jsem jel v Třebušíně,opět silnice. Okruh kopcovitý,a totožný s etapou závodu míru juniorů.

Závod na 8x 11km jsem opět rozjel dobře  a pojal jsem ho velmi aktivně když jsem v každém okruhu několikrát nastupoval. 

Ve čtvrtym okruhu jsem dojel na premii 4. a poté jsem se pokusil o samostatný únik,ale proti větru a silné skupině jsem něměl příliš šanci.

Závod se rozhodoval v závěrečném okruhu v kopcovitém dojezdu kde jsem dojel  na 6.místě,a druhý z naší skupiny,jelikož odjela velmi silná trojka a nepodařilo se nám ji dojet.

 

Se závodem jsem spokojenej :-) 

 

výsledky prémie: 

 

Třebušín JUNIOR

Pořadí Jméno Příjmení Klub
1. Michal SCHLEGEL TJ FAVORIT BRNO
2. Ondřej KOTT DUKLA PRAHA
3. Jakub FRKAL TJ SIGMA HRANICE
4. Tomáš KALOJÍROS BEMANIAX

 

výsledky:https://import.cyklovysledky.cz/upload_files/vysledky/15-04-12-20-45-05V120415%20Trebusin.xls

 

JUNIOŘI / JUNIORS

Pořadí Jméno Příjmení Klub
1. Šimon MATĚJŮ ČEZ CYKLO TEAM TÁBOR
2. Petr FIALA MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
3. Michael VAKOČ DUKLA PRAHA
4. Luděk LICHNOVSKÝ MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
5. Jan SKÁLA DUKLA PRAHA
6. Tomáš KALOJÍROS BEMANIAX
7. Karel POKORNÝ JOHNSON CONTROLS AŠ ML.BOL.
8. Michael KUKRLE TJ UNIČOV
9. Mykyta Zubenko TJ UNIČOV ( TJ Uničov / ISD Doneck )
10. Ondřej PONIKELSKÝ MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
11. Jan URBÁŠEK TJ UNIČOV
12. Michal SCHLEGEL TJ FAVORIT BRNO
13. Radovan DOLEŽEL TJ KOVO PRAHA
14. Pavel KOPECKÝ TJ LOKOMOTIVA BEROUN
15. Jan KUBĚNKA TJ FAVORIT BRNO
16. Jan LACINA TJ STADION LOUNY
17. Daniel VALEČKA KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n.N
18. Michal VEČEŘA CK Příbram
19. Ondřej KOTT DUKLA PRAHA
20. Jan WALA CK FESO PETŘVALD
21. Šimon ADÁMEK TJ KOVO PRAHA
22. Lukáš VENC MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
23. Michal TOMÁŠ TJ FAVORIT BRNO
24. Jiří BALIHAR MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
25. Petr OREL DUKLA PRAHA
26. Matěj KOČÍ TJ STADION LOUNY
27. Jakub FRKAL TJ SIGMA HRANICE
28. Nicolas PIETRULA CK Příbram
29. Antonín LANT CYKLISTIKA PRO VŠECHNY KRNOV
DNF Jiří ŽMOLÍK TJ KOVO PRAHA
DNF Richard CVRKAL SKP DUHA FORT Lanškroun
DNF Tomáš KŘÍVÁNEK SKC PROSTĚJOV
DNF Jan MARŠÍK DUKLA PRAHA
DNF David BUBÁK REDPOINT PEARL IZUMI
DNF Ivo KOBLASA SPASTIC HANDICAP
DNF Marek FRÖHLICH SPASTIC HANDICAP
DNF František JANDURA KL SPORT MOST
DNF Tomáš TÁBORSKÝ KOLOSHOP TEAM.CZ o.s.
DNF Petr MALÁN TJ ZČE CYKLISTIKA PLZEŇ
DNF Daniel PÁNEK AUTHOR TEAM STUPNO
DNF Adam ZRŮST KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n.N
DNF Martin MLČOCH TJ UNIČOV
DNF Vít ŠRÁMEK TJ SIGMA HRANICE
DNF Jan ČECH SKC PROSTĚJOV
DNF Martin KUBÍK TJ PLAMEN CHODOV
DNF Lukáš PETRÁSEK DUKLA PRAHA
DNF Adam VALEŠ DUKLA PRAHA
DNF Eduard HRACHOVINA CK FESO PETŘVALD
DNF Jiří ŘEHÁK JOHNSON CONTROLS AŠ ML.BOL.

 

Instagram

 

TOPlist