Marosana: End of The Season vol.14 a Královehradecká 50

 

V sobotu 6.října jsem se jel vypráskat na premiérový  závod Enduro Cross Country na akci Marosana : End of The Season vol. 14 v Žacléři.

Okruh byl docela těžký. Vše se motalo okolo bývalého dolů Jan Šverma, okolo vytěžené haldy, nahoru dolu. Dlouhý a průdký kopce po nějaký vytěžený strusce nebo co to bylo, hravý sjezdy, klopenky, průjezd starýma továrníma halama, kolejema, skoky tak akorát že jsem to dal i na svým HT PELLS a docela krutej vítr. Na startu, pár XCečkářů a jinak většina na endůrko strojích a zdvihy tak 100 -150mm a pár borců na DH mašinách, těm sem teda moc nezáviděl, když to tahaly na ty kopce struskový :-) celkem 47startujících. Start v 11:30 a 3 x 5km okruh.  Hnedka jsem za to radši vzal, neb jsem nevěděl co od tý čertovský čeládky vočekávat, nejvíc tlačil na pilu ňákej Petr Beneš na 29 Treku, ale v půlce 1.kola jsem mu naštěstí povodjel a každym okruhem jsem náskok zvyšoval. Jediný co mohlo ohrozit vítězství byl technický problém,když mi v zadním prasátku u kotoučovky praskla pružinka a zadní kolo se mi nechtělo točit. Takže jsem musel dáwat víc než bych chtěl :-)) Nakonec 1.flek s náskokem přes 2,5minuty.Jinak vošéfovaný to měl Big Marosana nekompromisně, nic nedrhlo,vyhlášení bylo chvilku po dojetí,super ceny, takže spokojenost a velkej dík  týhle 666 gravity komunitě.

 

 

 

 

V neděli jsem jel poslední závod sezony a zároveň poslední dětský juniorský race :-)) Královehradecká 50 v Hořicích není nijak těžký závod. Žádný pořádný kopce ani sjezdy.Ale letos se to jelo za mokra a v totálním bahně. Takže nakonec to bylo náročný dost. Po startu jsem byl vpředu ale okolo 4. km mi vedoucí skupina cca 10ti lidí ujíždí a já přibližně půlku závodu jedu ve čtyřech. Na cca 40km se mi začíná jet dobře a jedu ze skupiny pryč. V cíli 10. celkově a 1.v juniorech. 

 

Takže do konce října mám volno, bez kola. Potom začne tvrdá příprava na přestup do U23 :)

 

After start.. já vlevo, vedle T.Danačík z psk whirpool

 

 

Instagram

 

TOPlist