Memorial Josefa Křivky-Kriterium-Pardubice

Dneska ve čtvrtek 26.dubna se konalo v  Pardubicích kriterium na silnici.

Závod dlouhý na 30x 1,5km dlouhých okruhů v centru města. Na startu kompletní česká silničářská špička ale také reprezentanti na dráze z Dukly Brno.

 

Od startu se jelo pekelný tempo a každý okruh byl bodován 2 a 1bod a každý 5okruh 5,4,3,2,1 bod. Hlídal jsem si špici,jezdil vpředu,to byl základ.

Do každého spurtu jsem se zapojil a bodoval a také zkoušel odjet se skupinou ale neúspěšně.

Bohužel ale chybělo jakýkoliv upozornění na velký bodování a tak člověk spurtoval ikdyž nechtěl,a tím pádem plítval silami. 

4okruhy před cílem jsem byl průběžně na 3místě,ale vůbec jsem netušil kolik je okruhů do cíle apod,a měl jsem reálnou šanci, pokud bych  vyhrál poslední spurt, a tím pádem i závod,jelikož bodový odstup byl minimální...ale opět jsem to nevěděl :(

Okruh před cílem,po bodování odjíždim pelotonu a zkouším svoje štěstí.Vypadalo to nadějně,náskok kolem 5vteřin,ale 250metrů před cílem v protivětru mě dojíždí hlavní pole,konečný spurt a je cíl.

 

Nakonec po sečtění bodů jsem skončil těsně na 4.místě.. což je slušný!! :-) 

Instagram

 

TOPlist