Memoriál Oldřicha Máchy - Josefov - Mistrovství Královehradeckého kraje v MTB XC

V sobotu jsem jel na rozjetí Bemaniax Novopacký maraton, krátkou 34km. Od startu jsem jel ve vysokém tempu a všem odjel.Na cca 15km jsem měl náskok okolo 2minut . Bohužel za bufetem na cca 20km při sjezdu jsem přehlédl šipku a odbočil vlevo.(vůbec nejsem spokojen se zabezpečením trati,pokud jedu na prvním fleku,nevidím pořadatele na nej.úsekách kde se dělí trasa,atp.o motorce ,čtyřkolce nebo nečem takovým se mě může jenom zdát,značení-5cmtrové kolečko na silnici nebo stromě již několik let zašlé, je pro závodní tempo absolutně nedostatečné zabezpečení!))Takže jsem si pěkně zajel, přibližně 2km + 2km zpět. Poté jsem jel na krev,abych se vrátil dopředu, ale jakmile jsem zjistil, že jedu okolo 10.fleku tak jsem se už vyjížděl a šetřil na další závod. Nakonec 14.místo.

 

 

To hlavní bylo v Neděli. Protože se jel již 15. ročník Memoriálu Oldřicha Máchy v pevnosti Josefov. Krásná technická trat s mnoha sjezdy, kterou každoročně připravuje Radek Pražák. Nejprve v 11hodin  dopoledne startovala segra Eliška.Jela 3x zkrácený žákovský okruh a vybojovala 3flek. Hlavní závod startoval ve 13:30h Elita,Junioři,Masters. My na 5 okruhů. Jeden měl 5 kiláků,elita jela o jeden okruh navíc.  Odstartováno bylo tradičně dělem, při kterém se vždycky leknu :-)) 

Po startu jsem to nabombil a jel na čele.Celý první okruh jsem jel ve vedoucí skupině 5 lidí (Káňa,Horák,Šilar,Splítek a Já). Bohužel to pak Šilar ve sjezdu rozpojil a vznikla vedoucí dvojčka a za ní já se Splítkem(Šilar odpadl). Takhle jsme absolvovali další dva okruhy.Ve čtvrtém kole dávám gel od Inkosporu a v pátem mi začínají docházet síly, určitě tim gelem :-D

Do cíle jedu stylově po zadnim, juniory jsem vyhrál,druhý Dominik Sádlo (Apache BP Lumen)  zamnou zaostal o 2,5 minuty. Třetí flek bral Honza Podstata (Giant Pitrs Bikes) A jelo se to i jako ,,Mistrovství Královehradeckého kraje v MTB XC,, takže mistr kraje :) 

Taky jsem byl rád, že spousta známých mi přišlo fandit,jmenovitě: Cerekvický,Jeřický,Bocian a pořádný kotel mi udál Šuplus Zajidakus!    Díky,hned se jelo líp :-)  

 

Mistrem kraje se chtěl stát i otecko Tondáno,ale ve 3 kole se totálně vyvěsil na schodech v zadní části trati-parku,dle fotografa se mu údajně kouslo přední kolo mezi mezerou ve schodech,a v plný rychlosti následoval přemet a 5 metrovej polet::-)fotograf vše zdokumentoval,takže se již těšíme na akční fotečky :-)))Tondáno je ale nesmrtelná teta a tak závod dojel  s drobnejma bolístkama jako třeba naseklý koleno,pohmožděný zápěstí levý ruky,a sedřenej bok,no a i trochu tý krve zněj vyteklo:-) 

Výsledky: https://t-base.cz/vysledky/mtb12jv.pdfhttps://t-base.cz/vysledky/mtb12jv.pdf

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist