Mistrák na bajku v XC, Pec pod Sněžkou

 

 

V sobotu 21.7. se konal mistrák na bajku v cross country,letos v Peci pod Sněžkou na nejtěžší pohárové trati v republice (krom mého tréninkového okruhu :- ))  

 

V pátek jsem si byl v Peci najet okruh.Pár změn ale skoro totožný z lonskýho závodu.

V sobotu sme startovali v 11hodin, a jeli 4okruhy a zaváděčku. Po startu jsem se chtěl dostat co nejvíc dopředu,protože v těch technických pasážích není šance předjíždět, to mi nevyšlo a do terénu jsem vjel okolo 15.místa.V další okruhu jsem jel ve skupině o 12.místo.Ve třetím okruhu jsem se propadl a jel okolo 20.místa a snažil jsem se v technických pasážích a sjezdech neriskovat a jet na jistotu,protože sezona je dlouhá a zrakvit se kvůli 20.místu nemá smysl.

Ve čtvrtém závěrečném okruhu se nic významného nestalo,krom menšího pádu ,naštěstí do jehličí a dojel jsem na 20.místě.

Na start jsem šel s hlavou nastavenou tak,že pojedu o bednu,možná o vítězství,ale měsíc bez bikového xc  závodu před mčr a cca 4 speciálních bikových tréninků je dost málo. Hold jsem ,,dával,, přednost silnici. :- )

 

 

A jelikož jsem letos posledním rokem junior, a příští rok mě čeká přestup do elity (U 23) tak si budu muset vybrat.

Zda se budu věnovat Horským kolům v disciplíně XC a nebo přestoupím na silnici?

 

Na silnici mi to nyní jde líp (31.místo na sp v Lucembursku, 1.místo na čp hovoří jasně) ,než na bajku,a právě na silnici bych viděl svoji budoucnost. budu muset najít kvalitní tým,protože jeden člověk nemá na silnici šanci( i kvůli materiálu) apod.

 

Na bajky mám dobrou techniku a výbušnost . zbytek se dá v mém tělě obnovit,to co jsem aktuálně kvůli silnici potlačil.

 

Takže si můžete na hlavní stránce webu, v anketě, zahlasovat co podle Vás by bylo nejlepší : - )  

 

 

Instagram

 

TOPlist