Mistrovství Královehradeckého kraje na silnici,aneb generálka na sudety tour

Ve středu 30.května jsem jel  mistrovství Královehradeckého kraje na silnici, v Teplicíh nad Metují .Závod dlouhý 42km s převýšením 800metrů a plno kopců.Ten nejznámější jsou Chvalečské serpentýny a cílový kopec 3km dlouhý Bišík.

Na startu docela silná konkurence,jak elitní závodáci,tak i česká silniční hoby špička. 

Ve čtvrt na šest bylo odstartováno.První kilometry byli poměrně rychlé.Na cca 10km byl první ostrý kopec a už tam se začalo nastupovat.Balík ale zůstal pohromadě. Poté se už najelo do Chvalečských serpentýn,kde z počátku udával tempo Michal Kaněra(ghost moje kolo), poté Jirka Friedl(rubena birell specialized)  a ke konci to pěkně rozjel Roman Štastný(cyklomax).

Vpředu nás zůstalo jen 6 a pokračovali jsme směr cíl. Projeli jsme Teplicemi a už následoval jen cílový kopec Bišík. Od úpatí rozjel pěkný tempo Petr ,,expen,, Pilnáček z formace HSK Cycling a přibližně v polovině stoupání se začalo nastupovat. Nástoupy jsem docela dobře zvládal.300metrů před cílem se začlo spurtovat. Na prvním místě dojel Jirka Friedl,2.Berger, 3.Michal ,,Kána,, Kaněra, já jsem dospurtoval na 4.místě,se ztrátou 10vtěřin na vítěze. svoji juniorskou kategorii jsem vyhrál,takže jsem Mistr kraje na silnici :) 

Trochu mě vykolejilo,když kousek před spurtem si mě závodák T.Berger(nakonec 2.) rukou za rameno přibrzdil..nevím proč to udál a určitě to trochu finish ovlivnilo.. 

Jelo se mi fajn,forma asi slušná..v Sobotu pojedu český pohár xc na bajku v Kutné hoře, a v něděli pojedu silniční sudety-velmi prestižní záležitost :-) 

 

 

2km před cílem-Bišík

 

mistr kraje :)

 

Otecko v akci ,taky se rozjíždí na sudety :)

Instagram

 

TOPlist