Okolo Pece a Český pohár v Praze

V pátek, na státní svátek se jel 6.ročník závodu Okolo Pece, který pořádá Václav Klaus ml. mj.fakt dobrej dávač silničář.

Závod dlouhý 44km s převýšením 900metrů,  start: Pec p. Sněžkou - Svoboda n. Úpou - Hoffmannova bouda - Černý Důl - Čistá -

Lánov - Dolní Dvůr - Kotelské Domky - Tetřeví vrch - Tetřeví bouda - Lesní bouda.

Od startu se jelo dost rychle. První dělení balíku přišlo v kopci na Hofmanky,  

kde odjela 6ti členná skupina ve které jsem byl taky.

Následoval sjezd na mokru a poté zvlněná pasáž proti větru,

kde jsme se pravidelně střídali na špici.

Potom už bylo cca 15km stoupání, chvílema stojka 10 -12%,

 tempařina 2 - 3% a nebo 6 -7 %, prostě klasika.

V první tvdý pasáži v nástupu ztrácím kontakt,

další část kopce jedu 100metrů za 4 členou skupinou a nemužu ji dojet.

Ještě přede mnou odpadl Hruška, který ho jsem předjel.

Vedoucí grupu už jsem nedokázal dojet a v závěru

mě ještě potrápil Honza Hruška, ale nakonec jsem 5.flek uhájil.

1,5 min ztráta na vítěze.

Pořadí v cíli : 1. Pavel Petr z Lázní Bělohrad, mj.bývalý vynikající triatlonista a

ůčastník legendárního Hawai Ironmana)

 2. Pavel Popiolek z PORG , (mj dříve svěřenec Chrise Carmichaela-kouče Lance Armstronga.)

3.Přemek Kuchař (sokol Veltěž).  4. Roman Broniš, bývalý profík.  5. já,  6. Honza Hruška , 20.Tondáno!:-)

 

výsledky: https://www.porg.cz/cykloPORG/Pec_v%C3%BDsledky.htm

 

Tondáno 

 

po závodě,při vyjetí s Honzou Hruškou

 

 

V neděli 30. září jsem jel finálový závod Českého poháru juniorů na silnici,  v Praze na Strahově.

Okruh 4,4 km docela technický  s dvěma kopci a jedním rychlým sjezdem. Závod na 10okruhů.  Od začátku jedu aktivně,  nastupuju, snažim se odjet, tahám špici, prostě se snažím závodit. Jediný kdo chce jet aktivně je Michal Kukrle z Tj Uničov a Radovan Doležel z Kovo Praha, ti mají zájem jet, střídaj, tahaj.. ostatní přežívaj.  V polovině závodu se balík cca 30 lidí trhá a v předu zůstává skupina 10lidí.  Přibližně poslední 3 kola před cílem v kopci, před sjezdem vždy v kopci  nastupuju a snažím se odjet, bohužel se to nepodařilo ani  jednou ze 3 úniků. V posledním okruhu situace neměná... 300metrů před cílem v technické zatáčce mám supr pozici, ale tuhnou mi takovym  způsobem nohy,  že nejsem schopnej špurtovat. Dojiždim na 10.fleku poslední ze skupiny... :-)) škoda, ale je to daň za to,  že jsem se snažil závodit, nešetřit se.. a pak už ty síly na závěr chyběly..Radovan a Michal tuhnou taky, tvořili  jsme celej závod a takhle to dopadlo:-). Ale určitě mi to dalo víc, než se šetřit na sprint. :-))a přežívat na konci balíku. Já chci závodit!

 

https://www.championchip.cz/results/2012093010/VysNedeleJuniori.pdf

 

V neděli 7.října mě čeká poslední start sezony a to Královehradecká mtb 50,  která se jede  u nás v Hořicích na nenáročný trati ve štýlu CMT -KPŽ :-)))

Poté mě čeká zasloužené volno,  které už docela potřebuju.. :-)

 

Nástup! :)

 

 

 

 

skoro jsem se smotal.. :D

 

 

 

Instagram

 

TOPlist