Pražské bloudění

V sobotu 16.červa jsem si v rámci přípravy zajel Genessis bike maraton v Praze,dlouhý 60km.

Docela těžká trat plná kopců ten hlavní byl výjezd na Cukrák a spousta pěkných sjezdů,dokonce technických. Takováhle trat na masovce pro co nejvíc lidí fakt nevídaná. 

Na startu stojím v předu,v koridoru pro 50lidí  a za mnou balík čítajíci 1000 bikerů :-)

Od první minuty závodu se pohybuji v okolí špice. Na cca 5km odjíždí skupina 3lidí v čele s T.Vokrouhlíkem, já jsem v té druhé. Na mezičase okolo 40minuty závodu jsem byl na celkovém 8.místě a 1.v juniorech. O několik kilometrů dál  se ale začlo bloudit,jelikož nějaký idiot přeznačil kus tratě.Takže sem bloudil,a všichni ze zádu nás dojeli.Přibližně 30 bloudících lidí se sjelo na rozcestí a poté sme rozjeli závod znovu(mezitím pořadatel tu trat doznačil) .V tu chvíli sme byli asi na 40kilometru. Tak jsem si vlezl do háku Vokrovi který jel jak motorka :) a chvíli snim jel,ale v kopci mě chytli křeče a bylo po všem,.Bloudění,vedro a  křeče mě totálně popravili a dalších cca 20km dojel v poklidném tempu. Nakonec celkově lehce za 50místem,a v kategorii brambora,4flek. Otecko si taky dal race,ale na 15kiláku se vycrashil a závod nedojel.

 

Příští sobotu jedu svůj vrchol sezony,a to MČR na Silnici, které se jede 23.6. v Půchově na Slovensku.

 

 

Instagram

 

TOPlist