První závody,sezona je tu-čp na silnici Dlouhá Lhota

V neděli 8.dubna jsem odstartoval sezonu závodem českého poháru na silnici v Dlouhé lhotě u Příbrami.

Závod na 7 x10km, hodně ovlivnilo špatné počasí, silný vítr,zima a sněhové přehánky. Mě to ale nevadilo,naopak mě to počasí vyhovovalo.

Na startu kompletní česká juniorská špička včetně reprezentatnů z dukly Praha,Favoritu Brno,Cyklo Uničov,Mapei Kankovský,ale také spousta bikerů.

Odstartoval jsem dobře,pohyboval jsem se políž špice závodu. Nejdůležitější moment závodu se odehrál v druhém okruhu,kdy se  dukla praha v 5lidech  poskládala na špici balíku a rozjela tempo na větru v kopci. Toto maximální tempo vydrželo jen 12lidí včetně mě,a odjeli jsme balíku.

Ve třetím okruhu byla spurtetrská prémie ,kde jsem byl na 2.místě. V dalším okruhu,2kola do cíle jsem nestačil v kopci  na nástupy skupiny a odpadl jsem.Další okruhy jsem jel ve skupině o 8.místo. To jsem uhájil a dojel minutu před hlavním balíkem.

 

výsledky prémie: 

 

ČP prémie mládež


Dlouhá Lhota Junior

Pořadí Jméno Příjmení Klub
1. Jan URBÁŠEK TJ UNIČOV
2. Tomáš KALOJÍROS BEMANIAX
3. Michael KUKRLE TJ UNIČOV
4. Tomáš HEŘMANOVSKÝ TJ UNIČOV

 

výsledky: https://import.cyklovysledky.cz/upload_files/vysledky/08-04-12-22-42-50V120408%20Dlouha%20Lhota.xls

 

JUNIOŘI / JUNIORS

Pořadí Jméno Příjmení Klub
1. Michael KUKRLE TJ UNIČOV
2. Jan URBÁŠEK TJ UNIČOV
3. Šimon MATĚJŮ ČEZ CYKLO TEAM TÁBOR
4. Petr FIALA MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
5. Adam VALEŠ DUKLA PRAHA
6. Tomáš MALEC SKC PROSTĚJOV
7. Michal SCHLEGEL TJ FAVORIT BRNO
8. Tomáš KALOJÍROS BEMANIAX
9. Jan SKÁLA DUKLA PRAHA
10. Ondřej PONIKELSKÝ MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
11. Tomáš HEŘMANOVSKÝ TJ UNIČOV
12. Ondřej KOTT DUKLA PRAHA
13. Jan KUBĚNKA TJ FAVORIT BRNO
14. Luděk LICHNOVSKÝ MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
15. Matej KRAJÍČEK CK EPIC Dohňany ( Epic Dohňany )
16. Daniel LUKEŠ REMERX - MERIDA TEAM KOLÍN
17. Pavel KOPECKÝ TJ LOKOMOTIVA BEROUN
18. Šimon ADÁMEK TJ KOVO PRAHA
19. Jan LACINA TJ STADION LOUNY
20. Jiří BALIHAR MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
21. Vít ŘEHÁK REMERX - MERIDA TEAM KOLÍN
22. Jakub RYDVAL KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n. ( KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n.N )
23. Lukáš VENC MAPEI CYKLO KAŇKOVSKÝ
24. David ŠORM TJ KOVO PRAHA
25. Jiří ŽMOLÍK TJ KOVO PRAHA
26. Martin MLČOCH TJ UNIČOV
27. Jiří ŘEHÁK JOHNSON CONTROLS AŠ ML.BOL.
28. Ondřej BERECKEI KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n. ( KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n.N )
29. Petr OREL DUKLA PRAHA
30. Josef BLAŽEK TJ STADION LOUNY
31. Matěj KOČÍ TJ STADION LOUNY
32. Michal TOMÁŠ TJ FAVORIT BRNO
33. Tomáš KŘÍVÁNEK SKC PROSTĚJOV
34. Marian HRUŠKA CK EPIC Dohňany
35. Petr MALÁN TJ ZČE CYKLISTIKA PLZEŇ
36. Radek BECHYŇSKÝ ČEZ CYKLO TEAM TÁBOR
37. Jan NAVRÁTIL CK DACOM PHARMA KYJOV
38. Vít ŠRÁMEK TJ SIGMA HRANICE
39. Dominik NEUMAN TJ FAVORIT BRNO
40. Nicolas PIETRULA CK Příbram
DNF Jakub FRKAL TJ SIGMA HRANICE
DNF Matouš GRAMBLIČKA CK Příbram
DNF Michael VAKOČ DUKLA PRAHA
DNF Lukáš PETRÁSEK TJ RUMBURK KOLABRABEC.CZ ( DUKLA PRAHA )
DNF Jan MARŠÍK KLUB CYKLISTŮ LUŽE-KOŠUMBERK ( DUKLA PRAHA )
DNF Daniel PÁNEK AUTHOR TEAM STUPNO
DNF Daniel VALEČKA KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n. ( KC KOOPERATIVA SG JABLONEC n.N )
DNF Ivo KOBLASA SPASTIC HANDICAP
DNF Radim VOGELTANZ TJ ZČE CYKLISTIKA PLZEŇ
DNF Karel POKORNÝ JOHNSON CONTROLS AŠ ML.BOL.
DNF Antonín LANT CYKLISTIKA PRO VŠECHNY KRNOV
DNF Patrik WIDNER MADETA FITNESS/SPECIALIZED
DNF Jan ČECH SKC PROSTĚJOV
DNF Juraj KOVÁČIK CK EPIC Dohňany
DNF Milan HOLOMEK TJ SLAVIA ŠG TRENČÍN

 

Instagram

 

TOPlist