Rozpačitý světák XC

 V sobotu 12.května jsem absolvoval světový pohár XC v Novém Městě na Moravě.

Už od čtvrtka jsem byl v Novém Městě a pečlivě jsem si najížděl trat a hlavně technické pasáže.Všechno jsem bez problému dával, i BMX sekci a  celá trat mi seděla. :) 

Startoval jsem za Českou juniorskou reprezentaci-družstvo A. Startovní číslo jsem měl 53 a to byla pro mě naděje že budu stát ,,aspon,, v páté lajně.

Přihlášeno bylo 120závodníků.

Od sobotního rána začalo pršet,takže celá trat byla pěkně oslizlá,hlavně kamenité sekce.

Pro mě nejdůležitější část předzávodní přípravy-rozjetí- neproběhlo příliš dobře. K dispozici jsem neměl žádný ergometr na kterém bych se pořádně rozjel a tak jsem se musel rozjet na silnici..což není úplně ideální..

Několik minut před závodem se musí závodníci řadit do koridorů,kde na papíru jsou napsána startovní čísla a podle toho ví závodník kam patří.

Já marně hledám ten můj-nikde nevidím moje číslo,až mi spolujezdec z repre říká,že sme až v tom posledním koridoru...

To znamenalo ,že na start jsem šel jako 5.závodník od konce,byl jsem docela v šoku..takže poslední lajna a předemnou přes 100závodníků.. :-(

 

 Nejdřívě bylo zaváděcí kolo,po široké cestě,ale to mi moc nesedlo,byl jsem totálně stuhlý a do předu jsem se moc nedostal. V první technické pasáži se celé startovní pole zasukovalo,jako na hoby maratonu a muselo se běžet,..co někteří závodníci předváděli patřilo spíš do ringu..čelo závodu bylo dávno pryč..

Následovaly 4plnohodnotné okruhy. Čelo závodu bylo pryč a já se snažil co nejvíce dostat do předu. 

Bohužel okruh před cílem jsem byl odvolán,kvůli limitu,ale vedoucí závodník mě o okruh nepředjel..klasifikován jsem byl na 76.místě z 111. lidí

Prostě jak odstartují první dvě lajny tak to tak dojede i do cíle. 

 

Se závodem nejsem spokojený, celý to bylo špatný.. nevím proč,ale prostě natrénováno mam tolik že tohle se stávat prostě nesmí !... ale zkušenosti se počítají.. :)

Mám 2.týdny abych vychytal všechny mouchy a 26.5. pokračuje Český pohár Xc v Bedřichově.

 

Fotky ze závodu sem hodim až náký najdu :)

fotky z treninku v galerii

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist