Silniční Specialized Sudety Tour

Na neděli jsem měl v dlouhodobém plánu silniční sudety. Jelikož to byl už můj třetí závod v týdnu,a v sobotu jsem po doslova běžeckém závodě v Kutné Hoře,kde jsem si prožil totální krizi, a měl nohy totálně na odpis.. takže jsem byl docela zvědavý jak to bude,ale přes noc jsem se z toho dostal...

Start byl v 9hodin z náměstí v Teplicích nad Metují. Závod dlouhý 98km,se od začátku jel pěkně z ostra.Minulé ročníky býval z počátku klid,ale letos byl nástup za nástupem.To bylo pro mě uplně špatný,jelikož když  se pokusil odjet někdo z dlouhé trasy a vyvezl se za ním někdo z krátké,tak jsem musel okažitě reagovat.Takhle to bylo každou chvíli a pro mě hodně těžký,protože vsadit na to ,že se to sjede byla blbost.

Přibližně na 20km začaly kopce,které jsou krátké,ale velmi průdké. Několikrát jsem byl odjetý před balíkem,ale peloton nenechal nikoho odjet víc než na dohled.Prvních cca 40km se jelo průměrem 45km/h!

Stále jsem se pohyboval v popředí pelotonu,a podílel se na tempu. Okolo 60km kde se jel kopec Vysoká Srbská, který je 16%  a je po kostkách, v délce 800,a za nejž by se nestyděli ani na Flandrech.tam se zredukoval balík,a vpředu odjel Honza Hruška(toyota dolák mtb)  a Rosta Krotký(sparta praha). za nima se vytvořila skupina v které jsem nechyběl a v ktéré byl velmi aktivní biker Jirka Friedl(rubena birel speciaized) a Kubánec Svobodák(bigboss kolokrámník). Nakonec se vedoucí dvojici podařilo dojet.Poté následovaly další kopce,kde  se spurtovalo o prémie,a tempo bylo vždy hodně vysoké. To už se sjíždělo k Teplicím a vedoucí skupina kde hlavně byli zástupci dlouhé trasy přestala jet,a skupina s cca40lidmi nás dojela,ale to už se odočovalo vlevo,do cílových serpentýn na 3 km ,průměrně 5% cílovýho kopce Bišík. (Dlouhá trasa pokračovala rovně,směr Adšpach a měli před sebou ještě 80km.-) 

Od úpatí Bišíku se jelo poměrně rychle.Grupa měla okolo 15.lidí Jel jsem poblíž špice abych to měl vše pod kontrolou.Chvílema se zrychlí,pak zpomalí ale to už se dostáváme 1km před cíl,kde se to malinko srovná ze 7% na 5% stoupání,a já zařazuji na velkou a pozoruji soupeře jak na tom jsou,všichni si dávají,takže pro mě dobrý stav :) Přibližně 400metrů před cílem kde se to opět začíná zvedat,malinko zrychluji,a 300metrů před cílem razantně nastupuji,ze všech sil,co mi zbyly.:-)  Je to proti větru,takže pro mě nevýhodný,ale pro ostatní dobrý,můžou se zahákovat. Jedu cikcak po celý silnici jak na grand tour.to mám vodkoukaný z tv perfektně.-)  Nikdo nemá na to,aby se dostal do závětří a cca 30metrů před cílem můžu zvednout ruce ! Vyhrál jsem celkově krátkou 98km trasu ! V cíli jsem fakt na kaši :-) .Co se to se mnou dělo za ty 2 víkendový dny fakt netuším, prostě takovej stav křižák -giro :-)))PEDÁLU ZDAR! ;-)

výsledky: https://www.sportsoft.cz/cs/zavod/overview/799

 

Na fotce úplně uprostřed-červená přilba :-) 

 

 

na fotce 3.z prava,za Hruškou :)

 

 

Na fotce uprostřed-červená přilba

 

uplně vlevo :)

 

bedna junioři

bedna celkově-uplně vlevo :)

 

Instagram

 

TOPlist