Soustředění v Chorvatsku a první závod

 

V termínu 6.-17. března  jsem byl na dalším soustředění, tentokrát v Chorvatské Poreči. 

V Chorvatsku jsem také odstartoval závodní sezonu a to v jednorázovce: Poreč Trophy, kopcovitý okruh který se jel 7x a celková distance byla 146km. Od startu jsem se snažil jezdit vepředu,což se mi docela dařilo.V závodě nebyla nouze o pády,které se mi naštěstí vyhly. :-)  Co mi moc nevyšlo byl špurt, sice jsem si vlezl do vláčku a měl docela dobrou pozici,ale cca 400m před cílem jsem se opět trochu propadl..a bylo z toho 67.místo v balíku.

V sobotu 30.března  odstartuje sezona v česku závodem : Trofeo Cinelli- VC Hlohovec.

 

Celkové výsledky PorečTrophy: 1. Matej Mugerli (SLO) Adria Mobil 3:25:30, 2. Riccardo Zoidl (AUT) GourmetfeinSimplon +0:03, 3. Marco Benfatto (ITA) Astana Continental +0:09, 4. Enrico Rossi (ITA) Meridiana Kamen +0:09, 5. LukeRoberts (AUS) TT Raiko 18 Argon 18 +0:09, 31. Tomáš Bucháček (CZE) +0:09, 35. Josef Maňoušek (CZE) +0:09, 67. Tomáš Kalojíros (CZE) +0:09, 93. Stanislav Kozubek (CZE) +0:09, 96. František Paďour (CZE) +0:09, 140. Tomáš Danačík (CZE) +1:40 - všichni Bauknecht Author

 

výsledky: https://www.uci.ch/templates/BUILTIN-NOFRAMES/Template3/layout.asp?MenuId=MTYzMzY&LangId=1

 

 

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist