Szlakiem Grodów Piastowskich UCI 2.1. ve třetí etapě 7.místo!

 

Od čtvrtka 2.května jsem jel Polský etapák Szlakiem Grodów Piastowskich,kategorie UCI 2.1.

Začínalo se čtvrtečním Kriteriem. V pátek byla nejtěžší etapa v kopcích,podle propozic 167km,nakonec necelých 180km! Sobota dopoledne časovka na 30km a odpoledne etapa na 100km. V neděli poslední etapa,kopce a 165km.

 

Ve třetí etapě jsem ve spurtu obsadil 7.místo! :-)

výsledky 3.etapy:

https://www.grody.com.pl/wyniki/etap3.pdf

 

 

Ekipy

 

 

 

 

Čtvrtek

Začínalo se kriteriem na 30 okruhů v Legnici.

Na startu byli i týmy jako NetApp Endura v čele s Janem Bártou a Huzarskim. Taky domácí CCC Polsat v čele s Davide Rebellinem nebo Markem Rutkiewicem.Dále silný polský tým BGZ a nebo česká Dukla Praha.

 

Od startu jsem jezdil vepředu a snažil se zašpurtovat pro nějaký ten bodík,to se mi povedlo ale co jsem popletl tak byl poslední okruh,kde jsem trochu zaspal,ztratil pozici a ze spurtu o trikot nebylo nic,škoda!

Takže jsem si připsal jeden jediný bod.Kriterium vyhrál Roger Kluge z NetAppu Endura,a žlutáka vezl Bartolomiej Matysiak

 

Pátek 1.etapa 3.5.

Byla na programu nejtěžší etapa závodu,dle propozic  167km a 9vrchařských prémií.Celou noc pršelo a na závod nebylo jinak.

Od startu se mi nejelo moc dobře,v prvním kopci jsem byl na odpadnuní ale již v druhém jsem se rozjel a šlo to.To jsme po 30km najeli na kopcovitý okruh,který jsme následně  jeli 2x. Odjela skupina 4lidí a peloton trochu zvolnil

 Tak jsem se pořádně najedl aby mi neseklo, v tomhle počasí to je hned a dojel si trochu dopředějc. 

Vedoucí skupina se rozpadla a NetApp a CCC začaly jet tempo,po rovině to šlo,ale v kopci už jsem si celkem dával..Na kopci mlha a ze sjezdu slušná kosa, k tomu trochu štěrku na silnici a pár děr,takže nouze o defekty nebyla.Já však defekt neměl ! :)

Přibližně na 140.km jsem nestačil tempu ktére jeli na špici a odpadnul jsem. Etapu,která nakonec měla 178km jsem dokončil na 65.místě 14minut za vítězným Davide Rebellinem z CCC, na suprovém 5.místě dojel kolega z týmu Jiří Hudeček !!

Ihned v první etapě zabalilo 30lidí.

https://www.grody.com.pl/wyniki/etap1.pdf

 

3.05.2013 Piątek - Etap I ŚWIDNICA - DZIERŻONIÓW 167,8 km

 

 
 

 

 

 

 

Sobota 4.5.

Dopoledne byla na programu časovka na 30km lehce zvlněná,první část po větru a pátky proti.

Takhle dlouhou časovku jsem nikdy nejel ale pocitově jsem ji zajel dobře,čas 41:50, průměr 43,3kmh byl jsem 54. a 3:25min na vítěze Bártu,který měl průměr 47kmh!!!

Po časovce jsem byl docela unavenej,takže jsem jsi schrupnul a navečer v 17:50h startovala 3.etapa v Polkowici,kde se jelo na okruhu.První hodinu závodu se jelo průměrem 50kmh, byl jsem pěkně ztuhlej,nejelo se mi dobře a furt se mi nedařilo jet víc vpředu. Poté odjela skupina ale tahající NetApp který měl žlutáka ji nedaroval víc než 30vteřin a trochu se zvolnilo,takže jsem najel dopředu.Přibližne 10km před cílem se začlo na špici jet pekelně a já si vybral zadní kolo Ralfa Mackzky,sprintera z Netappu,ale byla to hrana,v rychlosti 60kmh takové vlny,jsem ještě nezažil..500m před cílem byla pravotočivá zatáčka,jede se v lajně za sebou,jsem okolo 10.místa, předemnou jede Alois Kankovský, 300m před cílem kruhový objezd,jedu z prava a předjíždím pár lidí a už špurtuju na doraz,dojezd je v mírném kopečku po kostkách.Jeden z Etixxu mě předjíždí a jsem na 7.fleku. Vyhrál Tino Thomel z NSP Ghost.

https://www.grody.com.pl/wyniki/etap3.pdf

 

 

04.05.2013 Sobota - Etap III POLKOWICE-POLKOWICE 95,7 km

 


 

 

Neděle

4.závěrečná etapa 161km 4těžké kopce.Od začátku trpim,nejede se mi dobře a dá se říct,že celou etapu jedu vzádu na ocase a dojíždím na 70.místě, 1minutu za vítězem etapy Rebellinem. Celkové 8.místo udržel Jiří Hudeček!!

https://www.grody.com.pl/wyniki/etap4.pdf

celkově jsem byl 68. ztráta 17,5min

05.05.2013 Niedziela - Etap IV JAWOR - ZŁOTORYJA 161,7 km

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist