XC Bike Kostka v Broumově

Dneska v neděli jsem si střihul pěkný xc závod Bike kostka,který se jezdí v Broumově v areálu tábora Janovičky,kousek od Polských hranic.

Ještě v poledne,kdy jezdili svůj závod žáci a po dlouhé době taky na bajka vlezla segra,která si střihla taky závod.A jelikož jela v kategorii jen jedna,tak vyhrála :-)  ale klobouk dolů před ní,jelikož okruh nebyl vůbec jednoduchý,a místy až moc technický na ty děti,ale bojovala a to se cení :)

tak v tu dobu ještě  bylo teplo,dokonce sluníčko vykukovalo  ,ale okolo třinácté hodiny se ale ochladilo a začlo pršet,čím víc se blížil start který byl ve 14:30h, tak déšt přidával na intenzitě.Z pěkné jezdivé a technické trati se stalo docela klouzačka a hlavně oslizlé kořeny byli pekně na hraně   :-) 

Na startu moc lidí nebylo, ale konkurence poměrně silná i z toho mála  a  v moji kategorii jsem soupeře měl  :) 

Závod na 3okruhy +zaváděčku, jsem rozjel dobře. Zaváděcí+první okruh jsem jel na celkovém 3fleku kousek za Michalem Kaněrou a Frantou Žilákem oba z (ghost moje kolo) .V druhém a třetím okruhu se nic nezměnilo,pouze jen to,že jsem zvětšil odstup na druhého juniora.

Takže jsem moji juniorskou kategorii vyhrál. na 2.místě dojel Dominik Sádlo(BP Lumen Úpice) mj. 8.z čp v Bedřichově, a 3.flek bral Honza Podstata.

Tenhle pěknej závod měl  v plánu  taky muj otecko Tondano,ale zazávodil si jen jeden okruh,a kvůli technickému problému na svém bajku musel závod ze třetího fleku zabalit. 

 

Instagram

 

TOPlist