Čp v Peci a soustředění na Lipně

 

V sobotu 18.6. pokračoval čský pohár mtb xc v Peci pod Sněžkou. Trat pěkná technická,s kopcema mi v pátek  seděla a jezdilo se mi dobře.

Závod vypsán na 3okruhy a zaváděcí kolo. Po zaváděčce jsem byl pátý,až do prvních technických pasáží.Poté přišel asfaltový kopec a já začal tuhnout,a nohy vubec nejeli. Ke konci prvního kola jsem jel ještě okolo desáté pozice.ale další okruhy to bylo horší a horší.Propadl jsem se až na 23.místo v cíli.Se závodem nejsem spokojen,vůbec to nejelo.

 

V pondělí jsem odjel s týmem na kolech na soustředění na Lipno.Celý týden byl objemový a jen na biku. Tréninky někdy i dvoufázové v celkové délce 3-5hodin na kole. Ve čtvrtek jsem měl ale pád,a narazil jsem si obě kolena,hlavně to odneslo to levé a bylo potřeba ho zašít. 

Takže jsem musel poslední dny na Lipně ztrávit bez tréninku a kola. Doufám že už za 7 dnů budu moc sedět na kole.Mistrák se blíží.

Instagram

 

TOPlist