Kriterium na silnici a Český pohár na bikách

 

 

V sobotu 9.4.  jsem jel  silniční kriterium na silnici v Soběslavy . Závod vypsán na  30, kilometrových okruhů. V průběhu závodu sem se pohyboval jak na špici,tak i na chvostu. V 24okruhu měl balík předjel o jeden okruh a závod pro mě skončil. Jelo se mi docela dobře,ale stále k formě to má daleko.

 

 

Sobota 16.4. a po roce znovu začíná český pohár na bikách

Tentokrát v Okrouhlé u Boskovic a již za juniory.  Trat nepříliš technická ,ale v pátek ještě rozblácená.

Na závod od rána svítilo slunce a trat vysychala.. Závod vypsán na 5okruhů. Jsem  rozjel docela slušně.

Od startu jsem se pohyboval  ve skupince na 6-9 místě.Na začátku čtvrtého okruhu na mě přišla krize,kterou jsem už  nerozjel. Nakonec z toho bylo 15. místo , a pomyslné páté místo v prvoročácích.

 

Do začátku čtvrtého kola se mi jelo skvěle.Poté už to nebylo dobré. Vím ,kde musím zapracovat,a již na soustředění v Třeboni  se to pokusím zrealizovat!

Fotky  najdete ve fotogalerii..

Instagram

 

TOPlist