MČR Teplice

 16.7. se konalo mistrovství republiky v xc, v Teplicích. Trat spíše cyklokrosařská v parku,krátká a průdká stoupání a plno prachu,to byl okruh v mčr.

Závod vypsán pro nás juniory na 5okruhů. První dva okruhy jsem se držel na 12-15.místě. Ve třetím jsem měl menší krizi,ale poté jsem se zas rozjel.Závod jsem dokončil na 18.místě.9. jako prvoročák. Na předchozí problémy s kolenem,a nucený odpočinek 14dnů určitě výsledek poznamenal. Pauza byla nutná,jinak hrozilo ukončení sezony. ,,jelo se mi po cca 3.měsících dobře,jel jsem konečně svůj styl,a nemusel dělat při maximálním výkonu grimasy,jako při přetrénování.Jsem spokojenej,výkon to byl dobrej,akorát mě trochu štve,že jsem v prvním kole měl pád,a spadnul jsem na to koleno,z druhé strany,kvůli kterému jsem byl 14dní mimo" tf: 187,max 201, 

Instagram

 

TOPlist