MČR v maratonu a Bike kostka

V sobotu  21.5. jsem startoval na mistrovství republiky v mtb maratonu ,který se letos konal v Mostě. Titul v mé juniorské kategorii na 54km se nedostával.

Závod jsem jel z tréninku,bez speciální přípravy.Již na startu špátná startovní pozice  vývoj závodu nezlepšila. Po startu jsem se dostal do první čtyřicítky celkově.Po hodině a půl,kdy jsem se pohyboval na druhém místě v kategorii, mi totálně došly síly,a byl jsem rád že jsem závod dokončil.

Jelo se mi špatně,tepy nízko,nohy nejely.  Celkové cca sedmé místo na krátký a čtvrté místo v kategorii.

Čekal jsem víc..ale k mému aktuálnímu stavu kdy to nejede to ještě ujde...

 

 

Druhý den v neděli ,jsem ještě startoval na Bike kostce v Broumově.Závod který jsem v roce 2009 vyhrál mi sedí a rád se tam vracim.

Trat pěkná,místy technická,a také tempařská..a to mi sedí! :-)

Závod na čtyři okruhy a start společně s elitou. Již v prvnim okruhu jsem cejtil že to ,,jak štač" jede.. tak jsem se do toho opřel a jel.. 

V průběhu závodu jsem se dopracoval na třetí místo mezi elitou,a ve své kategorii jsem jel první, V každém kole jsem náskok navyšoval.V cíli jsem byl o dvě minuty první, a v elitě třetí.

Dnes se mi jelo vyjmečně docela dobře..ale stále to není ono,ma takový pocit že začíná ,,STAGNACE" což není vůbec dobrý.

 

 

Co mě čeká:

Příští sobotu mě čeká SVĚTOVÝ POHÁR MTB XC juniorů   v OFFENBURGU ..doufám že moje forma se zlepší a pujde nahoru.

Chci zajet co nejlíp,bude to skvělá zkušenost. Trat má být hodně technická ,a to mi sedí! :-)

Instagram

 

TOPlist