Na bednu chyběl jen krůček,nakonec 10.místo na MČR na silnici v Púchově

V sobotu 23.6.2012 se konalo společné Mistrovství Slovenské a České republiky na silnici,letos v Púchově na Slovensku.

Na tento závod jsem se dlouhodobě připravoval a ladil abych tam byl v top formě a prodal svoji výkonost.Do dějiště závodu jsme dorazili s tátou v pátek odpoledne,projel jsem si 2x okruh na kole v kompenzáku a stoupánání v tempu.,a několikrát jsme okruh obkroužily autem,a několik useky prošli pěšky,koleje,nájezd na uzkej most  atd. Ubytováni jsme byli v Česku ve Valašských klobukách,28km od startu.

 

Start byl v 15,30h v Púchově na náměstí,první 2km byli slavnostní a poté byl ostrý start. Ihned se začalo závodit,a dost lidí nastupovalo a pokoušelo se odjet. Když jsem viděl,že odjíží někdo hodně silný,musel jsem s ním.! Po cca 6km jsme najeli na okruh,v Lednicke Rovne(cíl),který byl z počátku rovinatý,poté se najelo do kopce,který byl přibližně 5,5km dlouhý,táhlý s dvěma krátkýma stojčičkama úseky okolo 10%,potom dlouhý sjezd s chvilkou rovinaté tempařiny.následoval přejezd dvou kolejí,kruhový objezd a 500m před cílem kopec který se cca 50m před cílem srovnal v rovinu.

 

V prvním kole se jede poměrně pohoda,občas někdo nastoupí ale zachvíli se vrací do balíku.V průjezdu do druhého okruhu se začíná závodit,jede se na maximum ale pak se opět tempo zklidní.V kopci přibližně kilák před horizontem se snaží odjet A.Valeš z Dukly Praha,jeden z favoritů závodu,opět musim jet s nim!.Na vrcholu máme pár metrů náskok,jsem tam druhý,balík natáhlý,beru občerstvení od táty,a jdeme do sjezdu,opět naplno:-) 

 

Balík se opět sjíždí. Ve třetím kole se jede ještě rychleji.Hlavně po rovině,nestačí mi převody :) Do kopce se opět nastupuje,a taky se objevují první pády cca 6lidí se smotalo uprostřed balíku,naštěstí daleko ode mě :)

V nejprudším místě kopce 10% ,nastupuje Šimon Matěju z Táborského Čez teamu,jedu s nim,jelikož to je další favorit závodu. Opět beru na bufetu bidon a gel od tatky a zas následuje sjezd kde nás dojedou.

 

Čtvrtý okruh je opět rychlejší než ten předešlý. Závodí se všude.Do této doby zatím zašitý závodáci z velkých týmů,kde mají 3-5závodníků tak začínají vystrkovat růžky hlavně Michael Vakoč z Dukly Praha,která tam má 6lidí a pěkně jedou na něj týmově. V kopci opět nástupy,až do mého maxima(203TF a 794wattů) jede se mi fajn,a nástupy mi nedělají problém. !

 

Pátý předposlední okruh se chvíli závodí a chvíli ne. Někde, prostě nevim kde,nám odjíždí skupinak 3lidí a jsou v ní dva češi a slovák. Zpětně si nevybavuji kde odjeli. V balíku se v kopci jede vysoké tempo,a když nám motorkář na tabuli ukazuje ztrátu 55vteřin tak  se tempo ještě navyšuje do stoupání jedem 36kmh a ještě se nastupuje,husté peklo. Z balíku skoro nikdo neodpad a už se sjíždí k cíli.Za zmínku stojí že tam byli zasebou dvoje koleje,které nebyli moc dobrém stavu a tak jsem je jezdil  hodně zleva,kde to bylo jakštač a proražení pláště jsem minimalizoval :)

 

To už se jede 6.okruh,každym kilometrem se to zajídá víc a víc. Necítim se už moc dobře,síly rychle odchází a nástupy které musim sjíždet mi nedělají dobře. V kopci 200m před horizontem rozjede hrozný tempo Dukla Praha ,Favorit Brno,ČEZ Tábor,a Mapei Cyklo Kankovský,srovnaj se za sebou snad 50m,  chytám krizi a menší díru, kouče tátá na mě na vobčerstvovačce zařve!zposledních sil se zmáčknu!za horizontem mě balík cca 40lidí lehce poodjede!,Z kopce se snažím balík dojet,jedu absolutní hranu!a balík dojíždím!. Jede se hodně ostře,prostě nadoraz,a snažim se dostat do předu,po 5km  se mi to daří,probojuju se až na čelo balíku, a kilometr před cílem jsem ve předu.! Na kruhovém objezdu jedu z prava a jako druhý,tedy v boji o bednu.!

Okolo značky 300m do cíle se začíná spurtovat,mam skvělou pozici,ale najednou mě  chytají mě křeče do zadních stehen! a jak když mě vypojí ze zástrčky,totálně bez energie,a jsem rád že jedu.V tu chvíli se pře země přesype přibližně 15lidí a nakonec ,,špurtuju,, na 10.místě z Čechů a 16 tý  ze Slováků.

Závěrem.-)

10.místo není špatný,furt to je top ten špička, ale mohlo to být lepší, i ta bedna s trochou štěstíčka mohla padnout,ale prostě sám voják v poli,proti velkým klubům,kde už se jezdí týmově a i na jednoho lídra , prostě jedinec nemá moc šanci, i tak docela spokojenost.POTŘEBUJU PROSTĚ ANGAŽMÁ V NÁKÝM TEAMU!takhle amatérsky to už fakt nemůžu příští rok dávat.!.-(

 

Nechal jsem tam vše, chvíli jsem jel jsem fyzicky i za hranou,je to dobrý jako trénink do budoucích závodů,kde bude ještě věčí peklo.-))což značí i to,že celou noc jsem proseděl na záchodě a zvracení se mi taky  nevyhlo,takže paráda.

Co se týče zabezpečení závodu,tak to bylo fakt na vysoké úrovni,né jak čp v náké vsi,ale prostě jak mistrovství světa nebo TDF :) 

asfalt parádní,po okruhu se proháněli najíždět si okruh profíci,zahlíd sem i křižáka .-)policajti,uzavřená trat,hodně diváků,fakt super!proti 

lonskýmu mr čr u příbrami prostě neskutečný,hlavně taky proto že v loni jsem vodpadl z balíku ve 2 kole a dostal od vítěze 20minut.-)))

 

PEDÁLU ZDAR!

tombiker

 

výsledky: https://www.msrpuchov2012.originals.sk/sites/msr/files/files/vysledky/preteky_juniorinatoficial.pdf

 

Údaje ze závodu

119,8km, 2:57h

průměrná rychlost 40,6kmh 

maximální rychlost : 68,26kmh

Cadence: 85

teplota: 27,8

nastoupané metry : 1125

průměrné tepy: 173TF

maximální tepy: 203TF (letos nejvyšší tepovka v závodě 196TF)

Průměrné a maxilmání watty( 233w,794w) je to ze Sigmy Rox,takže to není až tak přesný jak z SRM,nebo Powertapu..-)

celkem otecko najel autem 900km

 

 

Instagram

 

TOPlist