Podkrkonošský maraton a nadcházející závody

 

O víkendu 13.srpna jsem neplánovaně absolvoval  Podkrkonošský maraton  v Lázních Bělohrad. V úterý jsem se dozvěděl že ,,nejsem" nominován týmem čs specialized junior na závod Světového poháru do Nového města na Moravě, odůvodnění znělo, že nekomunikuju s týmem :-))) (jen já a pár dalších blízkích ví, jak to je.. !

 Krátká trasa měřila cca55km , ale již půl hodiny před startem začlo pršet, a bylo jasné že to celé bude na blátě. Zaváděcím okruhem přes město jedu na čele a táhnu balík s 600lidma .

Trasa se stáčí na Hořice, kde jedeme ke Koupališti Dachova, v lese se oděluje 5lidí, kde já nechybím, a mj, skupinu táhne ex. profesionál na silnici a mistr čr ,Martin Mareš. Po chlumech pokračujeme ve stejném složení až na první občerstvovačku. Na cca 25km v kopci na blátě, mě začínají bolet záda,takovym způsobem,že musim zvolnit. Tím ztrácím několik pozic a boj o vítězství se vzdaluje. Závod dojíždim v tempu,při kterem mě záda nebolí.

 

Jelikož nejsem ,,nominován" ani přihlášen týmem na světový pohár do Vall di Sole, tak jedu svůj závodní program až do konce září.

Tento pátek 19.8. pojedu Velkou cenu Hradce Králové, kriterium. Bohužel mě pořadatelé nechtějí pustit do katg. hobby,kde jedou i jiní licencovaní závodníci,a další problém pořadatelů byl že mi je ,,pouze" 17 ..  závod tedy  pojedu s kategorii elite a U23, start v 18h.

 

V sobotu pojedu Český pohár na silnici v Hořicích. Skoro domácí závod, tžaké absolvuji s kategorii elita.start ve 13h

 

V neděli si zazávodim na Velké ceně Police nad Metují , krásný xc závod.

 

Instagram

 

TOPlist