Rallye Sudety

 

V sobotu se jeli bikové sudety, jel jsem krátkou 55km trasu. Na startu jsem stál bohužel až někde okolo 300.místa, a již na bišíku jsem měl velkou ztrátu na první skupinu. Kvůli této patálii jsem se ale nezlomil, a jel jsem s nadějí že je dojedu. Po rozdělení trasy jsem jel v 6člené skupině, a před náma bylo 8lidí. V asfaltovém kopci na Ostaš cca 15km před cílem jsem rozel od spodu tempo,skupinu roztrhal, a v následujícím kopci jsem si dojel Petu Adamka(loko trutnov), Veselýho(ck kolokrám svijany), a Kavase(big  shock). Poté jsem jel na doraz až do cíle,ve sjezdech jsem jel opatrně abych neměl defekt nebo něco podobnýho.

Celkově jsem dojel na 5.místě , v juniorech jsem vyhrál, a soutěž malý sudetoman-to je- součet krátkých silničních a bikových sudet-ani jsem nevěděl že se něco takovýho jezdí, tak jsem byl v kategorii druhý. 

Instagram

 

TOPlist