Silniční kriterium Mnichovo Hradiště

Ve středu jsem se šel rozjet před XC pohárem na Kriterium do Mnichova Hradiště.

Okruh kilometr sto metrů dlouhý a poměrně technický.

Závod pro nás měl být 20okruhů,ale na startu se nás sešlo jen malá hrstka juniorů, a tak náš závod spojili s katg. elite.

Takže 40okruhů=44km v pekelnym tempu. Závod jsem rozejl takticky uplně na nic,nevim proč a co mě to napadlo ale hned od startu jsem vypálil,a 2okruhy jsem jel jak ,,blázen,, a vyhrál jsem obě bodovačky takže 4body pro mě..ale pak mi došel dech,balík se přesemě přesypal  a měl jsem díru .. nechal jsem se tedy dojet o okruh a pak jsem se zapojil zpět do balíku.Tam jsem byl poměrně aktivní,nástup střídal nástup..a okruh před cílem jsem odjel z balíku s někdejším mistrem čr na silnici a v časovce Danem Veselym z Kolokrámu.Bohužel v 150metrů před cílem nás dojeli.

Ale i tak,to bylo skvělý rozjetí před čp. Takže 4flek z juniorů a elite nevim

Instagram

 

TOPlist