Sprinty v Úpici a Okolohradce

 

V pátek jsem startoval na závodě ve sprintu,v Havlovicích u Úpice. Závod který jsem před dvěma lety vyhrál se přesunul z náměstí na louku.

Trat s několika zatáčkami nebyla špatná, ikdyž tam mohlo být aspon pár skoků,nebo něco čím by to bylo zábavnější.

Nejprve byla kvalifikace na čas. Na řadu jsem šel přibližně osmý. Už tři vteřiny před výstřelem jsem našloupnul obě nohy a držel balanc. V zápětí jsem zabral, a přeskočil mi řětěz a já letěl přes řidítka,kvalifikaci jsem ale dokončil,a postoupil dál do rozjíždek. První rozjíždku jsem vyhrál,ale stále byl problém se řazením a řětězem. V druhé rozjíždce opět dál problémy řětěz a převodník a já nepostoupil do finále.V poslední rozjíždce o páté místo, nastal stejný problém,a kvůli technickým potížím jsem rezignoval a dojel celkově až desátý.

 

V sobotu místo naplánovaného objemového tréninku,jsem zařadil zcela volný den,jelikož jsem byl z tréninků v týdnu hodně unavený.

 

a v neděli jsem startoval na závodě cyklomaratontour, s názvem Okolohradce, tedy v Hradci Králové. 

Na závod jsem jel na kole,jelikož to je patnáct kiláků od baráku. Zvolil jsem kratší variantu třicítku, jelikož jsem se v sobotu ani necítil na závodění,jak jsem byl unavený. Ale překvapivě to jelo, a  od počátku jsem jel na špici,a hlídal si pozici.V průběhu závodu se držela pohromadě docela velká grupa přibližně patnáct lidí..

ke konci závodu už jen deset.Poslední dva kilometry byli docela technický, a já nastoupil a vítězství jsem si pohlídal.

Závod hodně rychlý ,30km za 58min, tf 186, max 200...  jelo se mi hodně dobře,na to,že jsem v pátek nemohl ani točit nohama,a přelézt 140 tepů bolelo jak kilo v kopcích tak paráda.. 

Trochu zregenerovat,a v sobotu je další díl českého poháru xc v Plzni,kde je trat spíše tempařská bez kopců,což nedělní závod byl vynikající připravou!

                      :-)

Instagram

 

TOPlist