Světový pohár mtb xc -Offenburg

 

Ve čtvrtek 26.května jsem se s týmem přesunuli do dějiště třetího závodu světového poháru v xc ,který se konal na pomezí francouzských hranic v německém Offenburgu.

Ubytovali jsme se,a stihli si projet ještě jeden okruh na trati.Ve čtvrtek ještě rozblácená trat nebyla to pravý a hlavně sjezdy klouzaly.

V pátek jsme trat projeli čtyřikrát. Krásné sjezdy, které byli pojmenovány, např: dualspeed, snake pit, nortshore atd.. 

V sobotu v pravé poledne již byl na programu náš juniorskký závod. Na start jsem šel jako poslední z čechů a celkově ze všech tak stopatnáctý,což znamenalo poslední lajna na startu,a předemnou 115závodníků. Nejdříve bylo zaváděcí kolo, ihned na louce se to zaseklo,a muselo se kousek běžet. V další části zaváděčky v kopci,se opět muselo běžet.Prostě taková tlačenice že to jsem nikde ještě nezažil. 

Poté přišlo již regulérní okruh a čekaly na mě 4okruhy. Snažil jsem se co nejvíce propracovat dopředu.To se mi docela dařilo, technické pasáže jsem jezdil si myslim hodně dobře, akorát že to čelo závodu již kvůli pozici na startu bylo fuč.

Bojoval jsem, a nakonec jsem závod dokončil na 91.místě ze 123.startujícíh. Akortá mě rochu mrzí ,že po sjezdu kousek před cílem jsem musel kvůli zaseklému řetězu slézt, a vytrhnout ho ručně,jinak hrozilo že urvu přehazovačku a v tu chvíli mě předjelo dost lidí,a hlavně další čech z reprezentace

.

S výkonem jsem spokojen,dal jsem do toho všechno.Po cca měsíci se mi jelo hodně fajn! Z čechů jsem dojel 6. z jedenácti.

Za týden mě čeká závod kolo pro život v úpici 

 

 

Instagram

 

TOPlist