TDK a MČR na Silnici

 v datumu 28-31.7. jsem  v rámci přípravy na mčr na silnici absolvoval 4etapový závod Tour de Kolonožka v Hořicích, první etapa časovka,druhá rovinatá,třetí královská v kopcích 140km, a závěrečná kopcovitá 108km s převýšením 2000m.

Časovku jsem vyhrál, a do druhé jsem šel jako lídr,ale problémy s řetězem a dva defekty mě odsunuli na sedmé místo.Sobotní královská,byla náročná,a jela se celá v dešti, na 70km jsem zaútočil ve sjezdu, a jel 30km sám s náskokem 2min,ale v rovinaté části závodu mě dojel průběženě vedoucí,a jeli jsme spolu. Po té ,jsem chytil krizi a jel až do cíle sám na druhém místě,ztráta 3min.

Čtvrtá etapa v Hořicích, 10x 10,5km okruh,celkem převýšení 2000m, tzv Sosenkovy okruhy. Závod se vyvíjel dle plánu,až na defekt v 7.kole,ale ztrátu jsem dojel. V poslednim kole v cílovim kopci jsem nastoupil  a dojel si pro vítězství,s náskokem 30vteřin. Celkově na druhym místě.

 

6.8. jsem jel MČR na silnici   v Pičíně.

8x cca12km okruh, celkem 115km, do pátého kola jsem jel velmi dobře, v první části balíku, jednou jsem nastoupil a jel chvíli před balíkem, ve třetím kolem jsem byl v první pětce na kopci,ale v pátem kole favorit Brno rozjel zběsilé tempo,utvořil se terezín,vítr foukal a nějaký boreček tam nechal díru,tu jsem dojel ,ale druhou díru už jsem nestihl zalepit,a balík který byl pár metrů předemnou prostě nešel dojet. V nájezdu do 6.kola ztráta byla 30s,ale bylo jasný že balík už nedojedu.S jednim soupeřem jsem utvořil dvojčku a zbývajicí 2kola jsem dojel bez úslí.

Nakonec jsem byl 46.

Instagram

 

TOPlist