Tour de Brdy a CMT okolo Pardubic

V sobotu jsme  vyrazily s Tondánem oteckem na českou podzimní klasiku ,,Tour de Brdy,, Silniční ale i mtb závod po silnicích ve vojenském prostoru Brdy. Šotolina,makadam,kameny a miliony děr v silnici, o tom tento závod je :)

Start ve 13hodin ve Strašicích.Docela kosa,11stupňů a lehký deštík. Startovní pole hodně kvalitní, 2 borci z PSK whirpool - Paďour a Dvorský, Polský profi tým TC CHROBRY FELT GLOGOW, kompletní Sparta Praha, Madeta Fitnes ,CK Windoors Příbram a dalších cca 100 hobíků a k tomu peloton profi žen týmy Bigla, LKS Atom Boxmet a nějaký BMC děvčata německý tým. 

 

Ostrý start byl cca 3km za městem.Ihned odjíždí skupina s Krotkým ze Sparty a několik Poláků. Balík zatím v klidu.Jsem zabudovanej okolo 10.fleku. Ve druhém stoupání už rozjíždí tempo Paďour z Whirpoolu a balík se docela trhá ale ze sjezdu se to sjíždí zpátky.V kopci okolo 20.km ztrácim s vedoucí 15 členou skupinou kontakt ale za pár kilometrů po rovině si grupu dojíždim.

 

Přibližně Okolo 40.km byl úsek po šotolině,zrovna sprchlo takže to bylo na blátě,tam se skupina rozdělila,někteří měli defekt a já byl zrovna vzádu, takže jsem si to musel sjet, proti větru 50kou a povedlo se a doskočil jsem si skupinu 5lidí která se snažila dojet závodáka v úniku. Bohužel 6km před cílem v kopci  jsem si ,,vystoupil,, a to byla chyba,protože za pár stovek metrů byl už sjezd k cíli a znát trasu,tak bych se snad vytrápil víc. To ale  nemění nic na tom, že mě ze zádu dojel kamarád z juniorské repre  Radovan Doležel (Kovo Praha) a nějaký Polák. Docela jsme spolupracovali a střídali se na špici. Takhle jsme dojeli 1km před pásku,kde byl brdek po kostkách, tam do zkusil Radovan ale neorval mě. :) Polák nestačil a jsme 400metrů před cílem a je jasný, že se rozhodne ve špurtu. Jedem vedle sebe,prostě na férovku :) Koukáme na sebe a 250 metrů před cílem za to beru jako první, a jedu na doraz. S náskokem přibližně 10metrů vítězim v juniorech, v elitě celkově jsem byl 7.

Otecko jel poměrně dobře,tahal cca 10km do cíle nějaký 2 němkyně na těch BMC mašinách. :-)v mástrech byl nakonec 5,ale nacpaly ho ve výsledkách mezi elitáky. : -) Jinak na trati jsem viděl miliony defektů!ale jak to říká legendární Frischnecht"defekt je z 90% chyba jezdce"takže my s tatíkem nedefektíme!:-) Závod se mi líbil :)

 

výsledky: https://www.sparta-cycling.cz/download/31/vysledky-tourde-brdy-2012

 

 

V neděli jsem jel masovku okolo Pardubic, ze série Cyklomaraton tour, Závod na 60 km jsem dokončil celkově na 21.místě a 1. v moji juniorské kategorii.Byl jsem docela unavenej po sobotě a na 15. kiláku jsem odpadnul z  velké vedoucí skupiny kde jel např mistr evropy v maratonu  Kristus Hynek. Zbývajících 45km se mnou ve dvojici objel Ondřej Mikule (cyklo ski Žitník).

 

Graf Tour de Brdy, údaje od ostrého startu

Tondáno to valí ze sjezdu :-)

Nedělní Cyklomaraton tour

Špurt o 1.flek! :)

Bléé, jsem prošitej.. :-))

 

 

 

a takhle jsou koléska naleštěná po závodě.. :-) 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist