Tour de Kolonožka

Ve čtvrtek 26.července odstartoval 3.ročník tour de kolonožky ,který já a moje rodinka pořádáme na Hořicku.Letos se sešla vetší konkurence než loni, letos okolo 45lidí, regionální hobby špička kluby jako hradecký HSK Cycling, Carla kupkolo, Kolokrám a další..

 

1.etapa Časovka na 14,5km,zvlněný terén,90výškových metrů

zajel jsem ji za 19:43, jediný pod 20minut,jelo se na klasických silničkách,bez kozy,nástavců a podobných blbinců :) 

Druhý o půl minuty dojel Jirka z HSK, 3.Radek z Carly.

 

Druhá etapa,rovina,62km,cíl na v Hořicích poutním kopci Gothard..od startu nástupy aby mě odrovnaly,nejvíce lidí má hsk a carla.. hsk přijeli na pomoc další kluci včetně Romana Šťastného alias happyho,skvelý tempař a špurter,vítěz letošní dlouhé střeky na Maštalích. Další rider který to na mě furt zkouší je Expen Pilnáček z HSK.. jejich nástupy nejsou úspěšné.. na 29km v Králikách razantně nastupuje Happy a jedu snim,poté z jeho nástupu pokračuju  dál a přidává se Berger z Carly a Nádvorník lídr pro pátek z HSK.. jedem točíme se,krom Jirky,který jede v háku a trápí se...

300metrů před cílem jsou nalepeni zamnou,a klasicky z první figury účočim a vyhrávám.Druhej Bergr ,3.Jirka.

 

3.etapa Sobotní královská má 130km, 1800m převýšení,extrémní teploty 33-40stupnů..

Vyrážim do závodu s jednim magnesiem,2bidony a vše ostatní mi má doprovod podávat z auta i tátovy...

Už v prvnim kopci se jede fest rychle..je to tim,že přijel tahat na Expena Pilnáčka z HSK Čáp,který byl čerstvý,páč nejel ani jedu etapu...dále Berger který do 45km furt ,,vychcává,, a když mu řikám at jde do předu furt mele nějaký výmluvy...takže klasika,všichni to znáte ;)

Na cca 47km už bych si fakt něco dal,necítim se dobře..ale auto furt v nedohlednu a na 55km na zvičině chytám hladáka jak z učebnice,a odpadám z vedoucí skupiny.. poté dostávám tyčinku,konečně! ale na 60km je fakt pozdě.. mám prošito,nejede to..trápim se.. na bufetu na 70km v Mostkách stavim,žeru perník,banány,piju..pak jedu dál..dojíždí mě 2.grupa..a ani náhodou se nezahákuju..dalších 60km do cíle je utrpení..jedu max 20kou po rovině,chce se mi spát...

Nakonec se dozmítám do cíle se ztrátou 45minut,ztrácim žlutáka,a celý závod..jsem na šrot!!

Proč se to stalo? zřejmě špatná dohoda s doprovodem a nebo taky to,  že si vzal většinu věcí ředitel závodu do prvního auta,že mi to bude podávat,ale za celý závod jsem ho viděl sotva jednou a nevěděl že to má..supr..

Prostě i ten hladák se musí natrénovat, a lepší  ho chytit na ,,poutáku,, než na mistrovství světa :-) 

 

4.etapa,XC,25km na Doubravce,technika,bláto-déšt

Na startu se objevuje několik nových tváří,kteří nejedou celý etapák,např Happy Štastný,který v sobotu nejel,nebo dobrý rider Míra Kadlec...Od startu jedu bomby...drží se mě pouze Roman,ve třetim kole mi ujíždí, a nakonec vyhrává xc, já jsem na druhém fleku, a z etapových jezdcu první, 4.dnes a celkový vítěz Petr Expen Pilnáček z HSK hradecké astany.

 

,,Pro mě to byl hlavně dobrý trénink,a opět prolomení  fyzických a regeneračních schopností za 3dny, celkem cca 8h závodních hodin+časovka.

Tento víkend jsem chtěl startovat na etapáku Vysočina 2012,5etap,s profíkama,ale nakonec jsem to přehodnotil,jelikož vše směřuju na 10-12.8. ,to se jede Regionem Orlicka,etapák,4etapy, v minulosti ho vyhrál Sagan nebo Padrnos.. 

Takže místo Vysočiny se budu věnovat tréninku a ladění na Orlicko :) ,,

 

 

Instagram

 

TOPlist