Velká cena Hk, ČP v Hořicích, a velká cena v Polici nad Metují

 

V pátek 19.srpna jsem absolvoval velkou cenu Hradce Králové, v kriteriu na silnici. Závod jsem jel v kategorii elite. Vydržel jsem kroužit cca 19okruhů ze 40.Poté jsem byl dojet o okruh a závod pro mě skončil.

 

V sobotu 20.srpna jsem jel skoro domácí Český pohár na silnici v Hořicích v Podkrkonoší. Okruh těžký,13km s třemi kopci,převýšení na okruh cca 200metrů.

Závod byl vypsán na 12okruhů, celkem 150km. Hned v prvním okruhu se jelo docela ostré tempo, a ke konci Lukaveckého kopce jsem zautočil a projel jsem do druhého kola na druhém místě. Poté další okruhy jsem jezdil v popředí balíku, po rovině se jelo 63kmh a do 2km dlouhého 5-6%průdkého Lukavce se letělo 37kmh. V přibližně čtvrtém okruhu,na čele odjelo 20lidí(kozubek,padour atd) a já zůstal o skupinu vzadu, ve které jsem obkroužil další 3okruhy, ve které jel mistr čr Benčík,Kankovský apod.. v 8.okruhu jsem stupnoval tempo a skupince jsem odjel.S náskokem přibližně 2minuty na skupinu, mě v nájezdu do 9.okruhu rozhodčí stopli, kvůli limitu závodu. V tu dobu jsem jel cca na 28.místě z 70. Takže jsem ujel cca 95km

 

V neděli 21.srpna jsem absolvoval Velkou cenu Pitrs Bikes v Polici nad Metují.

Každoročně pěkná technická trat s hravejma sjezdama a peklenýma výjezdama. Závod na 6okruhů. Již po startu se mi nejelo nějak extra dobře, a jel jsem čtvrtej mezi juniorama, ale víc to jet nešlo, v sobotu jsem si to prásknul tolik,že jsem byl rád že jsem to v neděli objel.. takže 4.místo

 

Fotky najdete v Galerii

Velká cena HKVelká cena Pitrs Bikes Police nad Metují

Instagram

 

TOPlist