Vimperk C2 a ČP Aš

 V neděli 8.5 jsem startoval na velké ceně Vimperka.Okruh světových parametrů mi seděl, ale bohužel chřipka pár dnů před závodem mě nedovolila trénovat.

Závod jsem rozjel dobře. Zaváděcí kolo jsem se pohyboval na třetím místě.Ale poté začli síly rychle ubývat a já se propadal.

Ke konci už mě braly křeče a závod jsem dokončil na 9.místě.

Trat mi seděla,technicky i fyzicky náročná,a právě výkonost mi v neděli chyběla.

 

 

Sobota 14.5.  a je tu druhý závod českého poháru v XC který se konal v Aši, v nejzápadnějšim bodě v republice.

Ubytovaný jsem byl u spolujezde z týmu Pavla Kuzmy,který pochází a bydlí v Aši.

Trat pěkná,technická a zároven kopcovitá .

Startoval jsem z druhé řady.Bohužel ihned po startu následoval pád,kdy mi řetěz přeskočil z největšího převodníku na malý,a já upadl. Rychle jsem nasedl a pokračoval,ale to už jsem byl poslední,a všichni sto metrů předemnou. Bohužel ihned po asfaltovim zaváděcim kopci se najíždělo do techniky a začlo se to sukovat. Čelo závodu a první desítka byla fuč,a já se snažil probojovat co nejvíce dopředu.

Závod jsem dokončil na 23.místě. Bohužel škoda pádu,a závod mohl vypadat jinak.. 

 

Příští víkend budu startovat na mčr v Mostě, na extrem bike most.

 

Instagram

 

TOPlist