XC pohár v Plzni a Sudety tour

V sobotu se jel již třetí závod českého poháru v xc ,který se tentokrát konal v Plzni. 

Trat rychlá,chvílemi hravá ale netechnická s krátkými kopci.Docela mi seděla. Závod vypsán na pět okruhů,jsem začal skvělě a v zaváděcim okruhu jsem se dostal na šesté místo a cítil se dobře. Bohužel pod jednim ,,sjezdem" se mi zasekl řetěz za převodníky a nešel za jízdy uvolnit.Tak jsem musel zastavit,a řetěz vytrhnout ručne.V tu chvíli mě předjelo spousta lidí. Začal jsem stíhací jízdu a druhý a třetí okruh jsem se dotáhl až na dvanácté místo.Poslední dva okruhy jsem začal ztrácet,a propadat. Konečné 19.místo, není to co jsem si představoval.

 

Neděle a prestižní  Sudety tour na silnici.

Jel jsem krátkou, 100Km trasu. Cca padesát kilometrů jsem jel v popředí balíku, a z počátku jsem byl dvakrát odjetý ale jen na chvíli,poté mě balík docvakl,několikrát jsem nástupy chytal a jelo se mi dobře. Přišla Vysoká Srbská,kopec cca 500m a průdký 20% a zcela po kostkách.Tam jsem se ze špice propadl až do zádu, a musel jsem si balík dojet.To se mi povedlo,ale přišel další kopec,a já prostě nestačil a čelo závodu mi odjelo.Od 85km jsem měl krizi až do cíle a jel sám. Cílový kopec Bišík dlouhý 3km mi dal pořádně zabrat. Celkově jsem dojel 37. a v katg na 7.místě.

 

Se závodem jsem docela spokojen,takticky jsem jel dobře,na rovině jsem měl docela tah, v kopcíh jsem ztrácel,a cítil únavu po sobotě

 

 

 

 

 

Instagram

 

TOPlist