XC Žernovský bajk

 

V sobotu jsem si střihnul XC Žernovský bajk, který se každoročně jezdí poblíž České Skalice

Okruh 13km dlouhý,kopcovitý, místy pěkně technický-hravý, a jel jsem ho 3x, celkem tedy 39km 

 

V prvním okruhu jsem jel stabilně v první desítce celkově, druhé kolo jsem se lehce propadl ale zvýšil jsem náskok už na 2min na druhého juniora. Ve třetím okruhu jsem chytnul krizi, přesně na hodině patnáct, a pod poslednim kopcem jsem byl juniorem dojet. Závod tedy vyvrcholil spurtem, začínal jsem ho z první figury a kolo jsem hodil do pásky jako první,ale čtečka čipu byla o metr dál-o tom jsem nevěděl, a prohrál jsem o 0,4sec na 39km  :-)))

TF: 188 průměr, 

TF: 205 max

Je potěšující že forma jde nahoru,směrem k sobotnímu Ralye Sudety

fotečky v galerii

Instagram

 

TOPlist